کلوپ هواداران یاس

کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

فری استایل آهنگ مرهم

 

با سلام به همه ی بازدیدکنندگان کلوپ هواداران یاس . در اینجا وظیفه میدونم به همه ی خانواده هایی که فرزندان خودشون رو در حوادث مربوط به تظاهرات اخیر چند شهر ایران از دست دادن تسلیت بگم و برای همه ی کسانی که در این اتفاقات زخمی شدن آرزوی سلامتی دارم . و باید بگم این روز ها ، روزهای ناراحت کننده ای بود . نه تنها برای من بلکه برای هر ایرانی . و اما در رابطه با پخش آهنگ جدید باید بگم یاس پیش از این گفته بود آهنگ جدیدش " با من باش " بعد از انتخابات پخش میشه . و حال این که این آهنگ هنوز پخش نشده . چیزی که هست این که آهنگ " با من باش " آماده هستش ولی شاید بهتر باشه به احترام کسانی که کشته شدند چند روزی هم سکوت کنیم . البته باید بگم که مضمون این آهنگ خیلی جدی هستش ودر واقع یه کار اجتماعی هست . و دلیل دیگر تاخیر آهنگ " با من باش " این که این روز ها سرعت اینترنت به قدری کم هستش که آپلود کردن آهنگ برای ما امکان پذیر نیست. و بی شک دانلود آهنگ هم برای شما مشکل خواهد بود و همه ی این عوامل مزید بر علت شده تا پخش این آهنگ باز هم با تاخیر روبرو بشه . من امروز فری استایل آهنگ مرهم یاس رو براتون میزارم که چندی پیش ظبط کردیم . البته این فایل رو پیش از اتفاقات اخیر ایران آپلود کردم . برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. با تشکر عثمان نویسنده ی کلوپ هواداران یاس

دانلود فری استایل آهنگ مرهم با کیفیت بالا

دانلود فری استایل آهنگ مرهم برای موبایل


نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت15:30---1 آبان 1391
من فروهر یاسرو دارم و همیشه گردنمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM